Hyvinvoinnin sanoma Stora Enson Tähtiasiakkaille

Pitkäaikainen hyvinvointimatka Stora Enso Metsän kanssa löysi uuden ulottuvuuden, kun yhteistyö laajeni koskettamaan myös heidän metsänomistaja-asiakkaitaan. Kohderyhmä on 4eventille uusi, vaikka metsäalaan on saatu tukeva tuntuma Stora Enso Metsän omalle henkilöstölle toteutettujen Matkaopaspalveluiden kautta. Nyt hyvinvoinnin sanoma leviää mielenkiintoisen viestintäyhteistyön muodossa myös metsänomistajille.

” Olemme olleet tyytyväisiä oman henkilöstömme hyvinvointiohjelmaan ja sen tuloksiin. Uudella avauksella pyrimme nyt yhdessä 4eventin kanssa löytämään keinoja, joilla metsänomistaja-asiakkaamme voisivat saada näitä palveluita sopivalla tavalla käyttöönsä.” Resurssijohtaja Sami Honkanen toteaa yhteistyön taustoista.  

Stora Enson Tähtiasiakkaat saivat postissa kotiinsa vuoden 2016 seinäkalenterin, jonka toteutustapa on uniikki. Jokaisella kuukaudella on oma hyvinvointiteemansa ja sanomansa. Kuvitus tukee kuukausittaisia teemoja ihmisläheisellä ja elämänmakuisella otteella. Tämän lisäksi kalenterin teemoihin yhdistetyt 4eventin asiantuntijoiden haastattelut ja artikkelit julkaistaan kuukausittain metsänomistajille suunnatulla Kaiverruksia blogi-sivustolla.

”Perinteisen kalenterin ja blogikirjoitusten yhdistäminen kiehtoi meitä. Vaikka yritysten henkilöstölle suunnatut viestintäratkaisumme vaihtelevat tuhansien painoksien kirjajulkaisuista yksittäisten hyvinvointipäivien sähköisiin ilmoittautumisratkaisuihin, niin avaus on meillekin arvokas. Voimme tuottaa aitoa lisäarvoa Stora Enso Metsän tärkeälle sidosryhmälle samalla, kun vireämmän elämän ilosanoma leviää laajalle kohderyhmälle.” Hyvinvointiliiketoiminnan Johtaja Antti Äikäs toteaa.

Ensimmäisen blogikirjoituksen aihe on unelmoinnin voima. Lue ensimmäinen kirjoitus tästä.

Lisätiedot Stora Enso Metsän yhteistyöstä

Antti Äikäs

Hyvinvointiliiketoiminnan johtaja

antti.aikas@4event.fi